Grafiği dikkatimi çeken diğer hisseler

Pazar günü (22 Mayıs 2011) bu hisseleri KENT hissesine kadar incelemiştim ancak şimdi yayınlıyorum, hafta sonu üzerinde tekrar değerlendirme yaparım. Bu hisseler:
ADANA, ANACM, ARENA, ASLAN, ASYAB, AYEN, BFREN, BIMAS, BISAS, BOYNR, DERIM, DURDO, EMKEL, EMNIS, EREGL, ESCOM, FRIGO, GSRAY ve son olarak KENT. Bunların arasından artacaklara en yakın olduğumuzu düşündüklerimi önceki yazılarımda belirtmiştim zaten. Bakalım gelişmeler ne yönde olacak.

Reklamlar

  1. #1 by meteefe on Mayıs 24, 2011 - 9:25 pm

    kolay gelsın ve sıtenız hayırlı olsun… bellı bır portfoyunuz olucak mı bızlerı yonlendırmek ve bılgılendırmek adına yoksa sadece hısselerın bılgılerını mı paylasıcaksınız.. ılgınıze tesekkur ederım

    • #2 by klavuz34 on Mayıs 25, 2011 - 6:10 am

      Evet portfoyum de olacak yakında kardeşim. 1 Haziranda gerçek paramla aldığım hisselerimi yayınlayacağım, şu NETAS bi satım seviyesine gelsin de 😀

  2. #3 by meteefe on Mayıs 25, 2011 - 6:24 am

    elinizde netas var yani ?? 1 hazırana kadar ben ne yapayım alım icin uygun mu netas ne tavsıye edersınızc? yada 1 hazırana kadar hangı kagıtta bekleyeyım sızı ?

    • #4 by klavuz34 on Mayıs 25, 2011 - 5:15 pm

      Elbette elimde netaş var, elimdekilerin hepsi NETAS zaten şu an, 200-220 aralığına çıkacağını düşünüyordum ama çıkmadan grafikler bi dönüş yaptı, bekleyince illaki bu değerlerin de üzerine çıkacaktır ama nereye kadar beklicez değil mi arkadaşlar. 180 i görünce elimden çıkaracağım galiba. Ya da duruma göre biraz daha beklerim. Çok sağlam bi kağıt bulacağım size. Tabi kendi düşüncelerim olarak ve yatırım tavsiyesi olmayarak.

  3. #5 by meteefe on Mayıs 25, 2011 - 5:46 pm

    bugunde yuzumuzu guldurmedı borsa :((( su destek dırenc olayını bı cozebılsem ısın bı kısmı hallolcak gıbı ya hadı hayırlısı …. bu saglam kagıdı ne zaman acıklarsınız ..

  4. #7 by klavuz34 on Mayıs 25, 2011 - 6:09 pm

    Meteefe elinde ne var şu an?

  5. #8 by portakal on Mayıs 25, 2011 - 6:59 pm

    sn.klavuz34 netas için çok agresif hedefler konuşuluyor!!..merak ettiğim husus şudur;
    – sizce bu hedefler (4xx gibi) gerçekçi değil mi? olur ama ben o kadar bekleyemem mi dersiniz?
    – sağlam kağıt bulacağım derken Netaşı sağlam kağıt olarak algılamamak mı lazım bu durumda?

    • #9 by klavuz34 on Mayıs 25, 2011 - 7:59 pm

      NETAS için 4xx li rakamlar agresif değildir. Beklediğinizde siz de göreceksiniz ki bu değerlerinde üzerinde olacaktır. Ancak kağıt şu sıralar grafikte yön değiştirmiştir ve beni çok beklettiği için diğer bir çok fırsatı kaçırdığımı düşünüyorum. Mesela BRSAN 16 tl iken bir miktar alıp kenara koymuştum 30 lu rakamlara çıkacağını düşünüyordum ama NETAS elimde çok vardı NETAS biraz daha garanti kağıt diye ona yüklendim. BRYAT a yüklenseydim %100 e yakın 1 ay içinde kazanacaktım.
      NETAS 180-200 lü rakamları gördüğünde geri çekilecektir bir miktar. Bu aralarda başka kağıtlara yönelinmelidir diye düşünüyorum. Y.T.D

      • #10 by portakal on Mayıs 25, 2011 - 8:29 pm

        cevabınız için çok teşekkür ederim. biliyorum soru cevap tarzını pek tercih etmiyorsunuz, vaktinizi almış oldum.
        çok haklısınız diğer fırsatları da kaçırmamak lazım..bu nedenle dikkat çektiğiniz kağıtları takipteyim, sağlam tüyonuz geldiğinde sağlam gireceğim bilesiniz:)))

  6. #11 by meteefe on Mayıs 25, 2011 - 10:59 pm

    Benım elımde bıraz ittfk bırazda golts var ..

  7. #12 by meteefe on Mayıs 26, 2011 - 9:41 pm

    bugun kagıt sormuycam :)) nasılsınız dıyıp hal ve hatırınızı ogrenmek ıstedım sadece … bugun bıraz golts ta al sat yaptım cok sukur bıseyler kaldı … bakalım yarın neler olucak ..

    • #13 by klavuz34 on Mayıs 28, 2011 - 6:50 pm

      Teşekkür ederim iyiyim kardeşim, çok yazamıyorum kusura bakma.

  8. #14 by meteefe on Mayıs 27, 2011 - 1:30 pm

    selamlar … mesgulsunuz galıba ,bugun mahvettıler gene heryer kırmızı ben comdo almıstım ama :)) cok sukur ılk kez bı 600 tll kazandım :))) gerı cıktım comdo dan .. kentı de dusurduler sımdı ne almalı pazartesı ıcın ?? yardımcı olabılcekmısınz.. ılgınıze tesekkur ederım..

    • #15 by klavuz34 on Mayıs 28, 2011 - 6:51 pm

      Kutlarım iyi bi kazanç elde etmişsin iyi tercih yapmışsın. Yeni hisseler ekliyorum ve bunların arasından çıkışı en kuvvetli ihtimal olanları belirleyeceğim. Tabi kendimce 😀

  9. #16 by portakal on Mayıs 30, 2011 - 6:13 am

    Günaydın, umarım iyileşmeye başlarız artık..

  10. #17 by meteefe on Mayıs 31, 2011 - 8:02 am

    bugun borsa canlandı gıbı ya !! genede dıkkat … bıraz al sat yapııyım dedım beklemedeyım olmks da..

    • #18 by klavuz34 on Mayıs 31, 2011 - 2:52 pm

      OLMKS yeterince yükselmiş görünüyor, beklentin nedir? niye böyle bişe yaptın ki?

  11. #19 by portakal on Mayıs 31, 2011 - 12:53 pm

    yükseliş başlıyor mu sizce?

  12. #20 by klavuz34 on Mayıs 31, 2011 - 2:53 pm

    Biraz daha böyle sürebilir belki arkadaşım. Bakalım görelim

  13. #21 by meteefe on Haziran 2, 2011 - 12:46 pm

    slm.. nasılsınız arkadaslar ? bu aralar gıremedım ıslerın yuzunden pek degısen bısey olmamıs gercı hala eksılerdeyız :(( neyse yapcak bısey yok beklemekten baska … sayın klavuz ben kent ten cok umutluyum ama elım bı turlu alıma gıtmıyor golts ta cakılıp kaldım malıyet 74,5 .. durum vahım sımdılık cabuk toparlar dıyorum … sen yazdıgın uc kagıtta beklemedemısın hala ? ıclerınde kanıma kaynayan bı arena var :))

  14. #22 by klavuz34 on Haziran 2, 2011 - 8:04 pm

    3’ünde de beklemedeyim arkadaşım ve 2 hafta içinde gör sen onları 😀

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: