Seo ve 2500 Backlink

Bugünlerde sitem Test ve Ölçü Aletleri Mağazası için seo ve backlink araştırmalarına girdim ve gördüm ki backlink sitenizin yükselmesi için çok güzel bir yöntem. Araştırmalarımı sizinle adım adım paylaşıp, aynı anda yüzlerce siteye baclink nasıl bırakabilirsiniz, bu işlem için işe yarar programlar var mıdır? gibi soru ve sorunlarınıza ilaç olmaya çalışıp, hem size yardımcı olmaya çalışacağım hem kendim  bu konuları öğrenmeye çalışacağım.

Araştırmalarıma göre backlink, sizin iş hayatınızda birilerini referans gösterip bir adım öne geçmeniz gibi bişe. Pagerank değerleri yüksek sitelerde sitenizin linki varsa, bu siteleri çok sık ziyaret eden google botları, sizin sitenize de bu linkler üzerinden yönleniyor. Eğer yüzlerce hatta binlerce ünlü siteden google botlar sitenize yönlenirse, kendi kendince diyor ki; Dur bakalım Google Bot, bu sitede bişeler var, özgün yazılar var ki hep buraya yönleniyorum, deyip sizi google aramalarında ilk sıralara çıkarıyor.

Peki back-link nedir? Baclink anahtar kelimelere gizlenmiş site adresleridir. Şöyle örneklersek, ben Test ve Ölçü Aletleri kelimesini link yapıp site adresini de kelimelere gömeceğim, şöyle ki:

Test ve Ölçü Aletleri
Havya İstasyonları
BGA İstasyonları
El Aletleri ve Sarf Malzemeler
Yedek Parçalar

Eğer yazımı beğendiyseniz ve devamını istiyorsanız lütfen tüm linklere birer kez tıklayın. Gelelim 2500 siteye nasıl backlink yollayacağınıza; aşağıdaki linke tıklayın, açılan sayfanın altına sitenizi ve anahtar kelimelerinizi yazın, hemen altındaki kutudan kaç siteye backlink yollanacağı seçimini yapın ve yollayın. Bu kadar. Eğer siteniz birkaç aylıksa her ay için x100 diye düşünerek backlink seçimi yapın yoksa google tarafından banlanabilirsiniz, benden söylemesi. Kalın sağlıcakla…

LİNK:
Backlink Yolla

,

  1. #1 by klavuz34 on Kasım 3, 2014 - 10:16 pm

    Yeni sitem http://aeakkus.com/ dur arkadaşlar. Hisse yorumlarını gelecekte orada yapabilirim.

Bir Cevap Yazın

